Pretraga arhive vesti i dešavanja

Aktuelne gradske vesti

Najava dešavanja

Infodesk - Vesti | 28. Jul 2010. | MUP Subotica

Nastradao motociklista

Jutros nešto posle deset časova na Beogradskom putu, kod Ivan Sarić spomenika dogodila se saobraćajna nesreća u kojoj su učestovavali automobil i motociklista. U poslednjih 5 dana ovo je već druga saobraćajna nesreća u gradu gde stradaju motociklisti.

Da podsetimo, u petak se na raskirsnici kod Srpske pravoslavne crkve takođe dogodila saobraćajna nesreća u kojoj je nastradao vozač motocikla. Prema rečima očevidaca, na automobil koji je iz sporedne ulice izlazio na Beogradski put, naleteo je vozač motocikla koji se kretao iz pravca Hotel Patrije prema nekadašnjem bioskopu Zvezda.

Ubrzo nakon nesreće došla je Hitna pomoć i povređenog motociklistu odvezla do bolnice, dok je vozač automobila ostao nepovređen. Još uvek se ne zna koliko su ozbiljne povrede kod vozača motocikla, ali prema recima očevidaca, pri pružanju pomoći nastardali je pomerao ruke i noge i bio je u svesnom stanju. Istraga je u toku.

 

 
Postavljeno u 00:32 | Izvor: RTV Yueco | Kategorija: MUP Subotica
Vest pročitana 2685 puta
Postojeći komentari | Dodajte svoj komentar
Nikola [28. Jul 2010. u 10:17]:
Najgore u svemu je sto gradske vlasti i saobracajna policija ne cine ama bas nista da zaustave divljanje vozaca velikih motora po ulicama.Ne znam sta treba da se desi-da pocnu da jure po Korzu,gaze sve pred sobom??U Novom Sadu je jedan od tih divljaka ubio 12 godisnjeg decaka!
kamikaza [28. Jul 2010. u 16:19]:
Da, ali je taj 12-godisnji decak prelazio put tamo gde nije trebao...dok je taj bajker vozio na jednom tocku. jbm li ga, mozda sam pomesao dva slucaja, toliko ih ima u poslednje vreme da nije tesko pomesati stvari. A sta cemo sa retardima od pesaka koji redovno prelaze put izmedju B marketa(u Tokiju) i Saricevog spomenika? Booooli njih...ja bi njih kaznio istom zestinom kojom i te motocikliste, kojih takodje ima sve vise i vise i koji, ne da ne postuju pravila, nego se trude da sto orginalnije prekrse pravila u saobracaju. Previse ljudi danas vozi prevozna sredstva...policija, po dzepu, jako po dzepu, 80% od prosecne plate u poslednje pola godine. I to naredna tri meseca. Rukom svojom garantujem da se NIKAD vise nece desiti da isti taj bajker ugrozi saobracaj, nego ce cak usporiti, sici sa motora i pomoci slepoj baki da predje put...
stormwatch [28. Jul 2010. u 16:22]:
Vecini nije jasno sta radi policija, od motorista se maltene ne moze spavati ako zivis blize E-5 puta. Evo, na palickom putu nocu hvataju vozace koji sa matorim kolima voze 61.57587km/h a celo vreme pored njih prolecu motoristi sa obe strane iduci 170 km/h i jos se pozdravljaju.
PhD Iowa [28. Jul 2010. u 18:38]:
Svi koji nepostuju pravila treba da se kazne! Sad, pesaci su uvek manje zasticeni, pa tako vozila moraju da prilagod brzinu. Svaki vozac mora da u svakom trenutku predvidi da mozda neko dete istrci pred auto jer dete mozda trci za loptom. Deca su deca i njih nemozes da predvidis. A ovi sto jurcaju i po 170 km/h njima treba oduzeti dozvolu a motor zapleniti i prodati na javnoj licitaciji. Samo svi mi znamo da nase pajkane mozes kupiti za 1000 din. Dok ta korupcija neprestane onda se nista nece popraviti. A taj sto je ubio decaka, njemu samo dragi Bog moze dati odgovarajucu kaznu! Jadan decak. A ako je i prelazio na nepropisnom mestu to nije ni najmanje olaksavajuca okolnost za onog debila sto je vozio motor! Neka mu dragi Bog sudi. Svakom po zasluzi!
Milan [28. Jul 2010. u 18:47]:
Svakako da treba kaznjavati motoriste.U poslednje vreme oni najvise izazivaju nesreca.
Marijana [28. Jul 2010. u 19:29]:
U ovom slucaju nije krvi motorista , nego taksista koji izlazio iz sporedne ulice i udario motoristu koji je imao prvenstvo prolaza i nije uopste kriv.
sandra [28. Jul 2010. u 23:36]:
@kamikaza :Koliko se secam u novinama je pisalo da je dvanaestogodisnjak ulicu prelazio preko pesackog prelaza
natasa [29. Jul 2010. u 10:56]:
Da, jeste taxista izlazio iz sporedne ulice,ali motociklisti tako brzo voze da ih i ne vidis otkud se stvore,a da ne govorim o krivudanju izmedju automobila, ne bi li brze stigli. ja sam vozac vec skoro 20 godina, ali sam vec izgubila orijentaciju kuda treba da voze motociklisti, jer njih ima svuda. I sta nekome vredi ukoliko kao vozac automobila nije kriv, ako motociklista nastrada ili ne daj Boze pogine, obelezi te za ceo zivot. Ukoliko zele da se ubijaju, ne moraju u to uvlaciti druge ljude, ni krive ,ni duzne.
zsolt [29. Jul 2010. u 12:30]:
Koliko ja vidim, na slici je obican skuter od 50ccm, dakle jurnjave nije bilo. Ovde je teksista kriv, a upravo taksisti prave najvise prekrsaja. Ja imamvozacki ali uglavnom vozim biciklu i mogu reci da su biciklisti(mopedisti) najugrozeniji u saobracaju i vozaci uopste ne obracaju na njih paznju. Kao da nas i nema. A na biciklistickoj je najopasnije jer na prelasku svake ulice ako ja ne stanem auto ce me 100% pokupiti. Dakle vozaci auta, polako sa osudjivanjem drugih!
natasa [29. Jul 2010. u 14:19]:
Slucajno znam da ovaj motorista jeste isao brzo sa Palickog puta i da je obilazio drugo vozilo, pa pretpostavljam nije video taxistu. A logicno je da je veca verovatno da taxista ima vise prekrsaja od drugih jer su oni i najzastupljeniji u saobracaju, to im je radno mesto. I lekaru umre pacijent pa ga ne treba uvek osuditi. Uostalom svako moze napraviti gresku. I ja vozim bicikl ali ne "udarim" putanju, pa neka paze drugi. Ljudi su u saobracaju vrlo bahati, a zaboravljaju da je kao i u svakom segmentu zivota i tu greska moguca. Ali je generalno cinjenica, da kad grane prolece pa sve do jeseni, mnogo veci broj saobracajnih nezgoda, i to bas kad krenu motociklisti.
Oskar Vidic [29. Jul 2010. u 14:36]:
Nisu krivi policajci,mi smo stoke,cim sednemo na motor glumimo smekera,naocare na glavu,kaciga ne treba,to nose luzeri.vidim ribu, MORAM NA JEDAN TOCAK da vidi ! Udri po gasu ! a kad se desi nesreca svi palcemo...
Nixx [29. Jul 2010. u 14:42]:
Danas svako može da vozi. To je pravi problem. Kakva vozačka sa 18? Ja je nebi dozvolio do 27-e.
pero [29. Jul 2010. u 16:04]:
i ja slucajno znam tog motoristu, vidjam ga po palickim ulicama kako divlja i ne nosi kacigu, iako vozi skuter.
otto [29. Jul 2010. u 16:26]:
problem je u tome da danas svako ko ima 1000eura moze da vozi jak motor
milan [29. Jul 2010. u 20:21]:
Bitno je da niko teze nije nastradao.Nesrece se desavaju,trebalo bi malo ostrije kaznjavati bahatost ucesnika u saobracaju.
sonja [29. Jul 2010. u 22:25]:
Predložila bih da se na toj raskrnici postavi zabrana skretanja ulevo iz sporedne ulice, t.j. obavezan pravac desno. Kao vozač kola, mnogo puta sam bila u situaciji da biram da li ću levo ili desno iz te ulice, i uvek idem ili desno, ili tik uz spomenik levo, znači ne izlazim na bg. put, nego se vraćam ulicom V.Nazora, pa desno do Patrije, opet desno na semafor, i tek onda levo. Veoma riskantna raskrsnica, tim pre što i nesavesni pešaci koji tamo pretrčavaju dodaju svoj deo u celoj zavrzlami.
bunjevac [30. Jul 2010. u 07:05]:
Jopet čitam i nevirujem. Zar ovaj grad ima policiju. Ja mislio da sam pre niki dan slučajno vivio enog u buđžaku u nekoj sporednoj ulici, lovi čovik a ako zna kog lovi ubio me Bog. Sve mi se čini da je onaj njin huncut uvio ove zakone zbog para, zabole ga ona stvar za bezbednost.
Aleksandar [29. Avgust 2010. u 11:29]:
Koliko ja vidim iz ovih vasih postova, vama su uvek motociklisti krivi. bez obzira da li su skrvili ili ne saob. nezgodu, ali su krivi zato sto voze motor i skloniji su povredama. I ako vi izazovete nezgodi i udarite motociklistu i on pogine, opet je on kriv sto je poginuo i vas obelezio. Najveci problem u Subotici je sto ljudi ne znaju da voze. Vozi se napamet, a ne gledaju se nikakvi znakovi, ko da vozite u nekom seocetu pa cete se rukama dogovoriti. Ne daj boze da neko mora da ode samo do Novog Sada odmah se izgubi i gde je levo i gde je desno.